Etykiety

czwartek, 16 kwietnia 2015

Znajdź swój kolor z Joko !!!

Witajcie,

Dziś przygotowałam dla Was recencję lakierów do paznokci "Find Your Color" od Joko Cosmetics.








Cena: ok. 12zł
Pojemność: 10 ml

Posiadam 3 kolory z tej seri, ale dziś na paznokciach pokażę dwa z nich:
J115 FRESH GRAPE oraz J135 CRAZY PINK.



 Nie jestem zwolenniczką olbrzymich pędzelków, które zazwyczaj utrudniają mi zamiast ułatwiać malowanie, jednak pędzelek tu zastosowany typu "One Move" rzeczywiście umożliwia pomalowanie płytki paznokcia za jednym pociągnięciem-nie pozostawiając smug, co jest ogromnym ułatwieniem.
Sam proces wysychania jest dostatecznie krótki.




Konsystencja lakieru bardzo mi odpowiada- rzekłabym, że jest dla mnie idealna :)
A jeśli chodzi o gamę kolorów to naprawdę jest z czego wybierać- w kolekcji znajdziemy zarówno błyszczące jak i matowe odcienie.






A jak prezentuje się na paznokciach?
Jak dla mnie rewelacyjnie :)
A Wy oceńcie sami :)



Co do krycia mam pewne zastrzeżenia-mianowicie kolor "fresh grape"(J115), mam też "sea story"(mat J104) kryją już po pierwszym nałożeniu, natomiast jesli chodzi o kolor "crazy pink" (J135) to jest już ciut gorzej, gdyż  nawet po nałożeniu 3 warstw prześwituje mi pasek francuskiego manicure.




Co do trwałości to już kiedyś pisałam, że na moich paznokciach nie ma czegoś takiego jak  "trwałość"-pewnie mam mega tłuste płytki.
U mnie wiekszość "zwykłych" lakierów utrzymuje się maximum 3 dni i z tym nie było inaczej, no może ciut lepiej niż z innymi, bo "dopiero" początkiem dnia trzeciego końcówki delikatnie zaczęły się ścierać... 
Lakier nie odpryskuje, tylko najzwyklej w świecie się ściera.

Zawarte w nim polimery winylowe nadają ładny połysk paznokciom.

A co dla mnie było ważne-to to, że lakier na szczęście nie odbarwił mi płytki paznokcia, co często się zdarza przy innych lakierach.







Podsumowując polecam te lakiery, za piekną gamę kolorystyczą, łatwość w malowaniu i połysk.





Kosmetyki Joko dostałam na spotkaniu blogerek dzięki uprzejmości firmy Miraculum.






6 komentarzy: