Etykiety

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Odżywcza pomadka z peelingiem Sylveco

Odżywcza pomadka z peelingiem - Sylveco

Jest to pomadka hypoalergiczna, bez konserwantów zawiera naturalne drobinki ścierające z brązowego cukru trzcinowego.
Przeznaczona do codziennej pielegnacji ust szczególnie przesuszonych czy spękanych.


Pojemność: 4,6g
Cena: 10zł
Skład:  Olej sojowy, wosk pszczeli, cukier trzcinowy, lanolina, olej z wiesiołka, wosk carnauba, masło kakaowe, masło karite(shea), betulina, olejek z gorzkich migdałów.  

Dostępność: http://www.bezpestki.pl/

Słów kilka o produktach naturalnych ze sklepu Bezpestki...
Mianowicie nie tylko produkt jest naturalny, ale i samo opakowanie w jakich otrzymujemy naszą przesyłkę.  
Produkty zapakowane w ekologiczny papier i przewinięte sznurkiem. Wyglądaja pięknie :)









Jak dla mnie jest to wygodny kosmetyk- natychmiastowa pielęgnacja ust. W kilka sekund moje usta są nawilżone i przede wszystkim gładkie- gotowe na aplikacje kolorowej pomadki.

Pomadka ma subtelny-lekko słodki zapach, jednak nie mdlący. 

Ale, ale, ale.... 
Jesli chodzi o same drobinki cukru-to mam dziwne uczucia- niby fajnie wszystko-ale jest on jak dla mnie za  "twardy" i czasem "rysuje' skórę ust, co nie jest przyjemne. Grudki cukru zostają na ustach i jest to mega dziwne uczucie.




4 komentarze:

  1. Ja od jakiegoś czasu chcę spróbować tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba muszę ją w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chodzę wokół ten pomadki i chodzę, a ostatecznie zawsze dochodzę do wniosku, że jest całkowicie zbyteczna

    OdpowiedzUsuń