Etykiety

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Odżywka do paznokci Mar Kos DUO GEL


HeJo

Od jakiegoś czasu stosuję regularnie odżywkę z aktywatorem kreatyny do paznokci DUO GEL.

Cena: 27zł
Pojemność: 15ml
Dostępna : SKLEP MAR-KOS


Odżywka ma delikantnie mleczny kolor - który bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach.



Odżywkę można stosować na 3 różne sposoby:

1. Dla wzmocnienia płytki działając profilaktycznie
2. Dla zabiegów leczniczych  w celu uzyskania szybkiego efektu
3. Dla zastosowań "awaryjnych" np. po usunięciu akrylu lub przy uszkodzeniach mechanicznych.

Ja stosuję trzeci sposób- nakładam 2-3 warstwy co drugi dzień, zmywając wcześniejszą warstwę i czekam na efekty :)
Miałam paznokcie żelowe i po ich ściągnieciu musiałam odżywić płytkę.






Pędzelek jest bardzo wygodny w użyciu-dobrze rozprowadza się nim lakier, który też ma super konsystencję :)





 A tak prezentują się moje paznokcie w trakcie "kuracji" :) 
Jeden niestety się złamał- był zbyt słaby :)

Niestety nie należę do osób o pięknym kształcie paznokci ;(




Lakier zdecydowanie je wzmocnił i "naprawił" płytkę, która była uszkodzona po zdjęciu żeli .
Mam zamiar nadal ją stosować-bardzo przypadła mi do gustu :)
Daje piękny delikatny kolor i odżywia moje paznokcie.




 Serdeczne podziękowania dla Pana Rafała oraz firmy Mar Kos, dzięki którym miałam przyjemność testować ów odżywkę.

Zapraszam do odwiedzenia profilu na facebooku: https://www.facebook.com/markospl
oraz
sklepu kosmetycznego : http://www.sklep.mar-kos.pl/index.html

3 komentarze: