Etykiety

wtorek, 5 sierpnia 2014

Ambasadorka Pierre Rene i Miyo. Pomadka Hydra Elegance Lipstick Pierre Rene

Najmodniejszy kolor tego sezonu na ustach to oczywiście pomarańcz. Bardzo się ucieszyłam gdy właśnie taki kolor pomadki dostałam w przesyłce od Pierre Rene, jest to nr 02 BLOOSOM.

Jest to nawilżająca pomadka Hydra Elegance Lipstic, która występuje w 13 intensywnych kolorach.



4,8g pomadki zamknięte jest w eleganckim czarnym opakowaniu z klispem, dzięki któremu szminka sama się nam nie otworzy np. w torebce :)
Do kupienia TU



No 02 Bloosom - jest ona pomarańczowego koloru z lekko zlotawą poświatą. Na ustach nie jest aż tak intensywnie pomarańczowa, ale i tak daje fajny efekt.
Konsystencja jest kremowa i gładko się aplikuje na usta.Zawarte w niej woski dodatkowo nawilżają usta.
Fajnym rozwiązaniem było zastosowanie do pomadek zapachu-jest przyjemnie fiołkowy <3
Szminka nadaje ustom błyszczący efekt.








Niestety zdjęcia nie oddają blasku tej pomadki ;(



4 komentarze:

  1. ładny odcień, strasznie mi się spodobała Twoja czapka! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ odcień ! WOW !
    Ale powiem Ci ze oczko też super :) bardzo mi się podoba ten niebieski kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka bombowa. Makijaż bardzo energetyzujacy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż ;) taki z pazurem ;) ten akcent na dolnej powiece bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń