Etykiety

czwartek, 24 lipca 2014

TOP FLEX by Pierre Rene

Lakier do paznokci TOP FLEX Longlasting Nail Polish Care +


Cena: 7,49 zł

Pojemność: 11 ml

Po otwarciu : 24 miesiące

Od producenta:  TOP FLEX Longlasting NAIL POLISH to trwały lakier do paznokci z opatentowaną, szybkoschnącą formułą TOP FLEX. Zapewnia równomierne, gładkie krycie płytki paznokcia, jego ochronę oraz długotrwały makijaż paznokci. Posiada silne właściwości pielęgnujące i wzmacniające. Zawiera wapń, keratynę i witaminy.
Odżywia płytkę paznokcia oraz zapobiega łamaniu się i rozdwajaniu paznokci.
Utrzymuje się na paznokciach ok. 5 dni.


W paczce Ambasadorki dostałam 3 kolory:

No 03 Sand Effect,
No 11 Sand Effect,
No 09 Bubllegum.


Lakiery zamknięte są w poręcznej, bardzo 
stylowej i eleganckiej, szklanej buteleczce. 

By uzyskać odpowiedni efekt na paznokciu należy nałożyć 2 warstwy.

Pędzelek jest delikatnie spłaszczony, co zdecydowanie ułatwia malowanie płytki paznokcia.

Zapach dość intensywny-niestety.

W buteleczce umieszczono metalowe kuleczki, co znacznie ułatwia mieszanie lakieru i zapobiega jego zasychaniu.






No 11 Sand Effect

Metaliczny piaskowy efekt- kolor ciężko mi określić, 

połączenie fioletów i szarośći z mocno srebrnymi drobinkami.




No 03 Sand Effect

Piaskowy, brzoskwiniowo różowy lakier w połączeniu z drobnym złotym brokatem. Dobrze kryje i daje widoczny efekt piasku :)


Mój ulubieniec :)
No 09 Bubblegum

Magia na paznokciu- lazur nieba zamkniety w butelce.
Zdjęcie nie oddaje uroku tego koloru. Uwierzcie mi na słowo, ze jest to kolor piękny. Połączenie niebieskości i zieleni-opalizujący efekt :)


Podsumowując lakiery, które dostałam są naprawdę 

wyjątkowe i dają nieziemski efekt na paznokciach. 

 Mój faworyt to oczywiście Bubblegum-magia morza i nieba

 dla każdego :)

1 komentarz:

  1. U mnie zdecydowanie też wygrałby Bubblegum, śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń