Etykiety

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Wiosenny makijaż z ASTOR

Hej,
Kolejny raz próbuję swoich sił w konkursie w ramach Ambasady Piękna Astor.
Tym razem temat brzmi:  "Twój pomysł na wiosenny makijaż Astor"
A, że kolorowe makijaże to moja pasja to i temat mi "podszedł" :)

Do makijażu użyłam 4 kosmetyków Astor:

- podkład mineralny w pudrze, Mineral Match
- cień Eye Artist Eyeshadow Mini Duo 740 Call Me ( wewnętrzny kącik oka)
- szminka  Kiss & Go , 100 Tempting
- Perfect Stay, 200 Greanadine (tylko balsam)



A tak prezentuje się całość :)







Buziaki <3
Słonecznego dzionka życze, bo u mnie pada ;(

4 komentarze:

  1. Kurczę ale piękny make up! Strasznie mi się podoba! Uwielbiam mocne i wyraziste kolory na powiekach!
    Życzę powodzenia w konkursie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, przy takich pięknych makijażach to ja nie mam szans w konkursie...ale co tam ...też się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie! Włosy po prostu wymiatają i makijaż na ich tle ekstra kontrastuje :)

    OdpowiedzUsuń