Etykiety

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Ochrona skóry dziecka

Witajcie,
Z dnia na dzień mamy coraz większe upały, pamiętajmy o ochronie naszej skóry i skóry naszych dzieci.

Dziś słów kilka o produkcie marki Dermedic z serii SUNBRELLA, który zapewnia skuteczną ochronę skóry różnego typu przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.



Krem znajduje się w białej tubce o pojemności 50g.

Składniki aktywne:
- kompleks filtrów mineralnych
- bisabolol
- olej lniany
- olej z oliwek
- witamina E
- natural extract AP
- medilan
- gliceryna
- woda termalna



Krem jest koloru białego i ma gęstą konsystencję.
Przeznaczony jest do ochrony skóry twarzy, jednak ja stosowałam go również na rękach, nogach i pleckach córki :)
Dodatkowo dostajemy piłkę plażową gratis :) Świetnie-bo maluszek może się nią bawić na plaży :)

Krem dość ciężko wsmarować, pozostaje jakby biała powłoka na skórze-jednak jest to idealna ochrona dla malucha przed szkodliwym wpływem promieniowania UV. Nalezy go nałożyć 15 na 15 minut przed wyjściem na słońce-musi się wchłonąć.

Formuła kremu jest hypoalergiczna, więc nie musimy się martwić, czy nie uczuli naszego szkraba.
Po jakimś czasie krem się wchłania, a skóra pozostaje gładka i elastyczna. Jest to faktycznie mocno nawilżający krem, co można odczuć już po chwili od nałożenia.


Krem można stosować u maluszków już od 1 dnia życia-czyż nie jest to krem idealny?





 Szczęśliwe dziecko i mama, bo skóra dobrze nasmarowana!

SUNBRELLA skórę maluszka chroni i o nią dba nie tylko w upalne dni, ale również należy ją stosować w pochmurne, bo 80% promieniowania przenika przez chmury!!!




Polecam kosmetyki Dermedic, jeżeli zależy Wam na maksymalnej ochronie dziecka.





4 komentarze:

  1. Właśnie szukałam jakiegoś dobrego kremu ochronnego dla moich dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O świetny produkt,muszę zaopatrzyć się w niego i smarować moje maluchy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie go kupiłaś? ostatnio gdzieś mi widziałam miały być chyba dermedic w promocji ale nie pamiętam gdzie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam w ramach współpracy, wiem, że początkiem czerwca w SuperPharm były w promocji.

      Usuń