Etykiety

wtorek, 17 czerwca 2014

Oda do Łosia



Cóż Ci Łosiu zawdzięczam drogi? 
Otóż wygląd mego lica młody.
Babuszka Agafia dobrze wie jak mleko wykorzystać Twe. 
Naturalne składniki miksuje, starannie je łączy i z głową dozuje.


Czy ktoś zna, czy ktoś wie, gdzie Syberia znajduje się?

Otóż ta kraina położona jest w Północnej Azji, wchodzącej w skład Rosji. I właśnie tam żyją sobie łosie, a ile dobroci niosą o tym poczytacie dalej...

Mam możliwość współpracy ze sklepem Skarby Syberii, dzięki któremu otrzymałam kilka produktów, które mogłam sama sobie wybrać :) Skarbom Syberii serdecznie dziękuję :)

Zapraszam również na fanpage: https://www.facebook.com/skarbysyberii?fref=ts




Na pierwszy ogień poszła wyczekiwana prze ze mnie:

MASECZKA DO TWARZY NA MLEKU ŁOSIA-ODMŁADZAJĄCA




SKŁAD:

Skład (INCI): Aqua, Kaolin (glinka biała), Carbomer, Organic Rhodiola Rosea Root Extract ( organiczny ekstrakt z różeńca górskiego), Morus Alba Fruit Extract (sachalińska morwa biała), Organic Beeswax (organiczny biały wosk pszczeli), Milk (mleko łosia), Sodium Cetearyl Sulfate, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii (masło shea), Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Xanthan Gum, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid



DZIAŁANIE:

Mleko łosia jest 4-krotnie bogatsze w składniki odżywcze od mleka krowiego, wykazuje wybitne działanie odmładzające.
Organiczny ekstrakt różeńca górskiego bogaty w kwasy organiczne i flawonidy przywraca skórze jędrność i elastyczność.
Morwa sachalińska zawiera karoten, witaminy z grupy B, działa wygładzająco i uspakająco na skórę.
Organiczny biały wosk pszczeli chroni skórę przed utratą wilgoci.
Biała glinka kaolinowa zawiera krzem, żelazo, potas, magnez, tytan, sód, wapń, glin. Działa łagodnie, koi skórę i uspokaja. Łagodnie ściąga pory, wspomaga gojenie ran i stanów zapalnych. Jak każda glinka odświeża, odżywia i wygładza skórę.


STOSOWANIE:

Maseczkę nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy i szyi omijając okolice oczu.
Po 10 minutach zmyć ciepłą wodą.
Stosować 1-2 razy w tygodniu.




MOJA OPINIA:

Samo opakowanie kusi i zachęca do kupna. Niby takie, powiedziałabym "zielarskie"- czyli w 100% naturalne, wiejskie, a z drugiej strony estetyczne, eleganckie i dość wyrafinowane jak na maseczkę z  "saszetki". 
No właśnie bardzo podoba mi się to, iż nie jest to zwykła saszetka, z której trzeba się nielada namęczyć by coś "wyskrobać"-o nie! Jest to pojemne, bo aż 100ml opakowanie z poręcznym i ułatwiającym wydobywanie maski "dzióbkiem".



Po otwarciu nasz nosek rozpieszcza delikatny i przyjemny zapach, który napewno nikomu nie będzie przeszkadzał :)
Maseczka jest koloru białego o lekkiej i kremowej konsystencji, którą bardzo łatwo rozprowadza się po twarzy :)




Co do efektu odmładzania, to jeszcze nie zadziałał, ale mam cichą nadzieję, że ten proces zaczął się pod moją skórą i tylko czekać mi pozostało na efekt WOW :)




Jednego jestem pewna-super nawilża i wygładza skórę, Tuż po zmyciu pod palcami wyczuwamy delikatną, gładką i miękką skórę :) Jest to jedna z lepszych maseczek jakie używałam-naturalna, przyjemnie pachnie, no i ten efekt odmładzania -to kusi, oj kusi :)
Już po 2 użyciach moja skóra stała się bardziej elastyczna, bo w moim wieku jest to  bardzo istone, aby skóra była nawodniona i sprężysta. Lata lecą, a skóra nie młodnieje-ale jestem pełna nadzieji, że majestatyczny łoś zaradzi upływowi czasu i troszke mnie odmłodzi ;)



 Dziękuję Ci Łosiu <3

Twoja wielbicielka Aga






5 komentarzy:

  1. mnie ta maska podrażniła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam inną maseczkę z tej firmy, ale też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna lekka notka :)
    Ja też mam inną maseczkę tej samej firmy i jestem z niej mega zadowolona, podkrada mi ją i moja mama i siostra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mleko łosia??? Szok! Jak oni je pozyskują? Nie słyszałam o hodowli łosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No rzeczywiście ten łoś kusi :)

    OdpowiedzUsuń