Etykiety

czwartek, 3 marca 2016

WIBO, Royal Skin


WIBO
ROYAL SKIN SPF 27
2-IVORY


Pojemność: 30g
Cena: 20zł


  Podkład jest w estetycznym, przyjemnym dla oka opakowaniu.  Posiada wygodną w użyciu pompkę.







W porównanu z innymi podkładami w odcieniu IVORY


Wibo, Royal Skin, 2 Ivory
Inglot, HD 71
Revlon , Colorstay, 110 Ivory
Rimmel, Stay Matte 103 True Ivory
Pierre Rene, Comfort Matt, 01 Ivory


Jak widać podkład ten jest jednym z ciemniejszych-niestety...
Jak dla mnie nie jest to odcień ivory, na mojej skórze kolor się odcina-jest po prostu za ciemny. 
Jednakże musiałam "stawić mu czoła" i go przetestować. Konsystencja niestety nie przypadła mi do gustu, być może dlatego, że jestem przyzwyczajona do gęstych musów, a ten podkad jest lejący i bardzo "lekki". Nie zauważyłam, by jakoś specjalnie krył niedoskonałości, jak zapewnia producent.
Pomijając kolor, podkład nie tworzy maski, a skóra po nim jest lekko rozświetlona-sprawdzi się przy skórze dojrzałej i pozbawionej blasku. Mam skórę mieszaną, dlatego zdecydowanie stawiam na matowe wykończenie makijażu  uwzgledniając rozświetlenie jedynie niekórych partii twarzy.



Co w nim jest fajnego?
Fajne jest to, że podkład nie zawiera parabenów i zawiera filtry UVA/UVB. Ma w składzie sporo składników odżywczych, więc może być również stosowany przy cerze dojrzałej. Daje naturalny efekt rozświetlenia.

Kosmetyki Wibo poznacie dzięki stronie na  FB 


5 komentarzy:

  1. faktycznie jak na Ivory dosyć ciemny :) oglądałam go w Rossmannie kiedyś,ale się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiaam loreal true match, co prawda uzywam go tylko jako korektora ale ma ekstra krycie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma dla mnie odpowiedniego koloru ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś średnio mi się podoba od koloru do opakowania, a całkiem lubię Wibo. Mój ulubiony podkład ever to Ingrid IdealFace, kupiłam go jakiś miesiąc temu, bo sporo blogerek o nim pisało i jestem zachwycona, więc polecam ten wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń