Etykiety

środa, 19 lutego 2014

Konkurs Maybelline- RITA HAYWORTH

Witajcie, 
Zostałam zaproszona do udziału w konkurise i zdecydowałam się spróbować :)
Biorę udział w konkursie "Mój Hollywoodzki look" z okazji premiery książki "Maybelline.
Historia rodziny, która stworzyła Maybelline". Powieść biograficzna przedstawia kulisy powstawania globalnej marki z udziałem największych gwiazd Hollywood na tle dziejów
historycznych, zmian społeczno-kulturalnych, rodzinnych skandali, romansów i dramatów.



Zainspirowałam się Ritą Hayworth :)


A tak wyglada moja wersja :)

















Jak Wam się podoba?




4 komentarze:

  1. pięknie :))
    powodzenia w konkursie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, tak prosto i klasycznie , a jaki efekt :) powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie :) Jedyne czego mi tu brakuje to UŚMIECH!!! Życzę Ci powodzenia!
    I zapraszam czasem do mnie :) http://diamondlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń