Etykiety

środa, 26 kwietnia 2017

Fotoksiążka Saal Digital Polska

Jakiś czas temu zgłosiłam się do testu fotoksiążki http://www.saal-digital.pl/, byłam bardzo szczęśliwa, gdyż wkrótce otrzymałam kod o wartości 200zł do wykorzystania na dowolną fotoksiążkę.

Firma Saal Digital w swej ofercie ma ogrom produktów. Są tam m.in. fotoksiązki, kalendarze, plakaty, fotoprezenty czy odbitki.


Do swoich testów wybrałam fotoksiążkę w formacie 21 x 28 z błyszczącą okładką bez watowania i błyszczącymi stronami. 
Moja fotoksiążka jest typowo wakacyjnym wspomnieniem.


Sam proces tworzenia fotoksiązki jest prosty- wystarczy pobrać ze strony http://www.saal-digital.pl/ aplikację, w której możemy sami tworzyć poszczególne strony lub wybrać już istniejące szablony. Do wyboru jest kilkanaście naprawdę fajnych motywów-które podzielone są na kategorie np. wakacje czy ślub... Po zaprojektowaniu swojego "dzieła" należy wysłać plik na serwer, wpisać dane adresowe, zapłacić i czekać :)

Sama fotoksiążka jest bardzo praktyczna, dzięki błyszczącej okładce i stronom nie brudzi się nadmiernie od palców ;)
Wewnętrzne strony są bardzo ładnie i mocno sklejone.


Zdjęcia w fotoksiążce są bardzo mocno nasycone, szczegółowe i naprawdę nie mam do czego się "doczepić".


Można z jednego zdjęcia zrobić sobie duży kadr na 2 strony, co wygląda naprawdę zjawiskowo.




W fotoksiążce możemy dodawać własne opisy- do wyboru mamy wiele czcionek i możliwości umieszczania tekstu.



Produkt oceniam w sakli 1-10 na mocną 10!
Obecnie na stronie jest ogromna promocja -więc tym bardziej zachęcam do ich zakupu i tworzenia swoich "wspomnień" zamkniętych na stronach fotoksiążki.

Firmie @saal.digital.polska ogromnie dziękuję za możliwość testów :)




@saal.digital.polska

7 komentarzy: