Etykiety

poniedziałek, 8 lutego 2016

Kuracja wzmacniająca POWER Hair od Laboratorium Kosmetycznego Joanna

Kuracja wzmacniająca włosy słabe, cienkie i wypadające...

POWER Hair od Laboratorium Kosmetyczne JOANNA


Jak większość z Was Drogie czytelniczki wie, mam długie i często farbowane włosy, przez co z dnia na dzień wypada mi ich coraz więcej, są osłabione i cienkie. Dlatego zdecydowałam się przetestować serię wzmacniającą od Joanny w skład , której wchodzą: szampon, odżywka, ampułki i kuracja.


Szampon wzmacniający Power Hair

Pojemność: 200ml
Cena. ok.7zł

Szampon przeznaczony jest do włosów słabych z tendencją do wypadania.
O tym szamponie naczytałam się wiele negatywnych opinii, ale nie do końca je podzielam. Być może ze względu na to, że stosowałam kompletną kurację, a nie tylko szampon.

Szampon ma wygodne plastikowe opakowanie, przyjemny, nie intensywny zapach oraz dobrze się pieni. 


Odżywka 
Pojemność: 200ml
Cena: ok.8zł

Odżywka powiedziałabym, że  jest dość "zwykła". Zapach ma ładny, ale jej konsystencja jest odrobinę zbyt rzadka. Jeśli chodzi o samo "odżywienie" włosów to średnio działa. Nie zauważyłam po niej jakichś większych zmian w wyglądzie włosa.

Ale przejdźmy dalej do kuracji i ampułek,  chciałabym ocenić całość kuracji nie pojedyncze produkty ...





Kuracja wzmacniająca



Pojemność: 100ml
Cena: ok.10zł



Mój ulubieniec w tym zestawie. Ma świetny skład, co już zachęciło mnie do jej używania. Poręczne opakowanie, mega łatwa aplikacja dzięki "dzióbkowi". Jest to bardzo dobra wcierka o przyjemnym zapachu. Co bardzo ważne nie przetłuszcza włosów, używam jej regularnie i już widzę maleńki efekt w postaci odrostu. Tak-mam się z czego cieszyć :D Ale chodzi o to, że moje włosy naprawdę wolno rosną i ten odrost pojawił się szybciej niż zwykle, więc z pewnością dzięki tej wcierce. 



Ampułki


 Pojemność: 4x10ml
 Cena: ok.15zł



W zestawie mamy 4 szklane ampułki po 10ml każda. Jak dla mnie to trochę za dużo. Wolałabym dostać więcej ampułek w mniejszej pojemności.
Czubek ampułki łatwo się odrywa. Sama ciecz jest lekko pachnąca, zresztą bardzo przyjemnie.
Niestety ampułki mają to do siebie, że nie są wygodne w aplikacji.  Zawsze mam z tym problem i ciecz spływa mi po policzkach :D


Przejdźmy do podsumowania całości.
Kuracja nie zapobiega wypadaniu włosów-niestety. Ale przyspiesza ich wzrost, włosy są trochę bardziej wzmocnione, nie obciążone, ładnie się układają po zastosowaniu wszystkich "etapów".
Najbardziej polecam kurację wzmacniającą, która szczególnie przyspiesza wzrost włosów i jest bogata w wspaniałe składniki poprawiające kondycje włosa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz