Etykiety

sobota, 10 października 2015

Konturowanie z Sephora + Bonus makijaż ślubny w kolorze

Chciałam Wam pokazać moje konturowanie twarzy przy użyciu ołówka z podwójną końcówką od Sephora. Produkt otrzymałam w ramach kampanii Sephora i Buzzar.



Otrzymałam odcień 01 Light, jest to sztyft z dwoma końcówkami, jedną rozświetlająca a druga rzeźbiącą. Koszt ołówka to ok.55zł.
Sama konsystencja jest kremowa i bardzo łatwa do aplikacji.
Przy zakupie otrzymujemy samouczek, jak krok po kroku modelowac twarz.


Tutaj efekt z lampą i bez




Konturowanie wychodzi delikatne i jest nieskomplikowane ;)


A teraz BONUS makijaż ślubny z kolorem.









Odważyłybyście się na taki makijaż na ślub?


7 komentarzy:

  1. Super :) Rzeczywiście wygląda na mało skomplikowane. Zawsze konturowania na mokro kojarzyło mi się z czymś mozolnym. Piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. hm ciekawe :D
    a makijaż super :D ja osobiście bym się nie zdecydowała gdyż jestem fanką klasyki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznota :) piekny makijaż i wreszcie wydanie makeupu który będzie widoczny na zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń