Etykiety

wtorek, 25 sierpnia 2015

Spotkanie blogerek - Nowy Sącz 22.08.2015r


Po raz kolejny miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek w Nowym Sączu, które odbyło się 22.08.2015- tym razem jednak to spotkanie było inne on pozostałych. 
Zaproszone zostało tylko 5 dziewczyn, w tym także ja, za co bardzo dziękuję Dorocie i Kamili :*
Spotkałyśmy się o godz. 12:00 w Browarze Trzy Korony na kawkę i coś bardziej procentowego (przynajmniej ja z Dotą)


Marzenka

Dorotka i jej myśl "jak zrobić z tego drinka"


Kamilka

Karolinka


Oczywiście przede mną.....


Jak zwykle dziewczyny zaszalały i dostałysmy paczuszki od sponsorów <3









Obładowane z "torbami" udałyśmy się do kina HELIOS na film "Czego dusza zapragnie". Komedia chyba najbardziej spodobała się Dorotce, ktora ciagle chichotała, a że siedziała obok mnie to zarażała mnie tym śmiechem :P




Taka niewyraźna ja :)



Spotkanie zakończyłyśmy tam gdzie zaczęłyśmy, a niektóre z dziewczyn skoczyły jeszcze do Argasia na lody ;)





To nie koniec spotkań, bo już jutro 26.08 widzimy się z dziewczynami (poza Marzenką) w kinie Helios na Kinie Kobiet ;)


6 komentarzy:

  1. Widzę, że spotkanie należało do udanych :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boziu jak ja jem tego wafelka od loda .... Łoo mamuś

    OdpowiedzUsuń
  3. było super :D szkoda tylko żem taka niefotogeniczna była hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. udanego seansu! pozdrowienia z Nowego Sącza :)

    http://aniowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń