Etykiety

wtorek, 19 listopada 2013

Firanki rzęs

Helloo
Niedawno wygrałam na funpage'u Centrum Wizażu i Stylizacji Rzęs zabieg przedłużania rzęs metodą 1:1.
Poprzez @ skontaktowałam się z Panią Kasią i umówiłyśmy się na dogodny mi termin. Centrum czynne jest do 17, ale Pani Kasia była tak uprzejma, że specjalnie dla mnie została do godz.18. Samo pomieszczenie jest niewielkie, ale bardzo przytulne i jasne. Pani Kasia okazała się przemiłą i bardzo kontaktową osobą. Zapytała jakie rzęsy bym chciała, to cudowne, że jeszcze miałam wybór :) Oczywiście jak najdłuższe-mega spektakularne, bym mogła nimi "trzepotać"na prawo i  lewo :) Pani Kasia obejrzała moje rzęski i zadecydowała, że założy mi średniej długości, ponieważ moje są bardzo krótkie i nie chciałaby ich obciążać :)
Gdy już przeszłyśmy do zabiegu, Pani Kasia odpowiadała na każde moje pytanie bardzo szczegółowo.
Dowiedziałam się chyba wszystkiego o pielęgnacji przedłużonych rzęs :)
Całe "zakładanie" trwało 2 godzinki i było bezbolesne i spędzone w miłej atmosferze. O 20:00 wstałam i w końcu mogłam zobaczyć swoje firanki rzęs. Byłam zachwycona :)
Po powrocie do domu nie mogłam się napatrzeć w lustro :)

Pani Kasi bardzo dziękuję a Was zachęcam do przedłużania rzęs, bo efekt jest super i nie trzeba ich malować, co znacznie przyspiesza poranny makijaż :)








Pani Kasia prowadzi również sklep internetowy, do którego gorąco zapraszam :)
http://sklep.katarzynabarth.pl/
A tu strona  Centrum Wizażu i Stylizacji Rzęs :)


A może któraś z Was miała przedłużane rzesy? Jakie wrażenia?

3 komentarze:

  1. Aga świetny efekt ;) ja mało się wizażuje więc jakoś się nigdy nie złożyło żebym przedłużała rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt genialny, ale potem dziewczyny się wkurzają, że to nieestetycznie wygląda jak zaczyna wypadać... Także ja ciągle się waham ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wow..cudne rzęsiska! jak i cała Ty <3 obserwuje juz dawno i zapraszam do siebie :*****

    OdpowiedzUsuń