Etykiety

wtorek, 8 października 2013

Mleczna i gorzka czekolada by Dior

Hejoooooo <3

Dziś postawiłam na cienie Diora i tylko Diora :) Któż nie zna tego sławnego francuskiego projektanta, założyciela Domu Mody, do dziś rozkoszujemy i się w jego uwodzicielskich perfumach i kosmetykach <3


Mój makijaż  wykonałam w odcieniach brązów i czerni, który nadaje "kociego" spojrzenia oraz jest idealny na wieczorne wyjście do klubu czy spontaniczną randkę ;)

Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)
Ah przy okazji...marzą mi się niebieskie oczy  ehhh.....





Do mejkapu użyłam cieni:

- Christian Dior 1 Couleur Powder Mono Eyeshadow nr. 486 Bronzy Night


- Christian Dior 1 Couleur Powder Mono Eyeshadow nr. 086 Flash Black


- Christian Dior 2 Couleur Fards a Paupieres Duo Mat Et Brillant/Matte And Shine Duo Eyshadow nr. 565 Nude Look


- Christian Dior 2 Couleur Fards a Paupieres Duo Mat Et Brillant/Matte And Shine Duo Eyshadow nr. 065 Black Out Look

Makijaż prezentuje się tak :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz