Etykiety

poniedziałek, 4 lutego 2013

Etre Belle Błyszczyk dwustronny GLEAM GLOSS DUO

Hellooo :)

Na pierwszy rzut poszedł błyszczyk GLEAM GLOSS DUO nr.2






Jak go zobaczyłam myślałam, że jeden odcień będzie bardziej fioletowy, no ale niestety nie jest...

Błyszczyk jest mocno napigmentowany drobinkami i bardzo ładnie się mieni na ustach :)
Jeśli chodzi o pędzelki, to bardzo łatwo się nimi aplikuje błyszczyk, konsystencja jest kremowa i jedwabista, co ułatwia nakładanie.

Myślałam, że ten lekko fioletowy odcień bardziej przypadnie mi do gustu, a jednak stało się zupełnie odwrotnie-o wiele lepiej  czuje się z jaśniejszym odcieniem na ustach.

Zobaczcie sami jak prezentuje się na dłoni i ustach :) Niestety zdjęcia nie oddają całkowitego uroku mieniących się drobinek ;/







Jest to "słodki" odcień różu, choć w opakowaniu wygląda na nieco pomarańczowy :) Całuśny na maxa :)





A teraz kilka zastrzeżeń co do drugiego koloru ;/ niestety....

Jak pisałam nie jest to fiolet, to raczej taki mocny róż....Z różowym nie miałam najmniejszego problemu z dokładną aplikacją i kolor był bardzo intensywny i widoczny, natomiast nie mam bladego pojęcia dlaczego drugi kolor, dziwnie się "zlewał" i robił jakby przezroczysty na moich ustach. Po nałożeniu większej ilości oczywiście zaczął się niemiłosiernie kleić ;/





A tak prezentuje się na moich ustach ...
Dałam więcej fotek, bo ciężko uchwycić ten kolor i "zacieki"





Na tym zdjęciu szczególnie widać jak błyszczyk zrobił się przezroczysty na górnej wardze ;/



Zalety:
- dużo mieniących się drobinek
- ładne opakowanie
- pędzelki ułatwiające nakładanie

Wady:
- coś nie tak z jednym kolorem-dziwnie się zlewa :(
- trochę wysoka cena 


A może, któraś z Was miała ten błyszczyk i podzieli się jego opinią?


4 komentarze:

  1. Kolorki bardzo fajne :) pędzelek duży plus uwielbiam takie, ale rzeczywiście coś z tym fioletowym jest nie tak :/ dziwnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Inna seria błyszczyków EB nie sprawiała takiego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten kolorek;) a ten fiolet fakt... coś nie tak zgadzam się z Wiolą

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor totalnie by do mnie nie pasowal ale ogolnie jest calkiem niezly:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń