Etykiety

poniedziałek, 28 stycznia 2013

"Makijaż bez tajemnic" Rae Morris

Witam Was ciepło w ten mroźny dzionek :)
Dziś przedstawię książkę, która wpadła ostatnio w moje ręce i mnie zaciekawiła. Jest to książka Rae Morris - makijażystki uważanej za jedną z najbardziej kreatywnych artystek na świecie. . Autorka znakomicie przedstawia sztukę wizażu i pokazuje sposoby na polepszenie swego wizerunku własnie poprzez idealny makijaż.
Książka ma 246 stron, jednak świeżych i tak lekko pisanych, że pochłonęłam ją  w całości :)
 Jestem nią szczerze zafascynowana, dawno moje oczy nie oglądały równie pięknych i nieskazitelnych zdjęć makijaży. Makijaży fashion bez retuszu!!! Autorka pokazuje krok po kroku jak wykonać z pozoru trudne makijaże, zdradza sztuczki i techniki znane tylko profesjonalistom. Mega zaciekawiły mnie dogłębnie przeanalizowane tabele kolorystyczne dla wszystkich barw oczu-naprawdę dowiedziałam się z tej książki wiele rzeczy, o których myślałam tylko, że mam pojęcie....
 Powiem z całym przekonaniem, że warto wydać te 60-70zł za tak pięknie ilustrowaną "sztukę".

Dla mnie to prawdziwa BIBLIA MAKIJAŻU .....

Książka podzielona jest na pięknie ilustrowane rozdziały- spójrzcie sami :)








































2 komentarze:

  1. Zdjęcia faktycznie piękne w tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze chciałabym taką książkę ;)
    zdjęcia nieziemskie! ;)

    OdpowiedzUsuń