Etykiety

czwartek, 8 marca 2012

QUIZ

Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę od firmy kosmetycznej QUIZ. 
Firma nie jest może zbyt znana na naszym rynku kosmetycznym, ale warto do nich zaglądnąć-posiadają swój sklep internetowy, a w nim "cudeńka".. http://quiz.pl/
Kosmetyki Quiz mają bardzo, ale to bardzo przystępne ceny, jak za oferowaną jakość :)

W pudełku były 2 mega wiosenne lakiery do paznokci, 2 błyszczyki, puder prasowany oraz 2 paletki cieni :) 


Pierwsze moje wrażenie po rozpakowaniu było bardzo pozytywne. Albowiem moim oczom ukazały się przepiękne opakowania, błyszczyk Chic wyglądał ja opleciony koronkową mgiełką, wprost z glamoura. Lakiery kusiły soczystością i intensywnością koloru, a ich "wieczka" przenosiły w głąb Safari...



I oto i moja pierwsza recenzja :)
Cienie FASHION TRENDY
Zdjęcie z lampą :

Zdjęcie bez lampy:


Cienie są nałożone bezpośrednio na rękę, bez bazy!
Muszę powiedzieć, że byłam miło zaskoczona ich intensywnością po aplikacji bezpośrednio na skórę. Cienie są bardzo jedwabiste i miękkie. Bardzo łatwo nakładają się i nie obsypują dzięki aksamitnej formule. Kolor utrzymuje się na powiece i nie tworzą się "zwałki" w załamaniu powieki.
UWAGA! Cienie kosztują 3.99zł -jest to rewelacyjna cena  :)

Z lampą błyskową

Bez lampy błyskowej:


A Wy? Miałyście kontakt z tymi cieniami? Co o nich sądzicie?

Wkrótce makijaże i reszta recenzji :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz