Etykiety

środa, 8 lutego 2012

„Makijaż Romantyczny – Walentynki 2012”

Tym razem coś bardzo delikatnego i jakby większość osób przyznała "nie w moim stylu" :)
Makijaż robiłam do konkursu na stronie Kosmetyki Mineralne : http://kosmetyki-mineralne.com/Fan-Cafe/konkurs-makijaz-romantyczny-walentynki-2012/



Użyte kosmetyki ( pogrubione to minerałki):

- podkład Rimmel Match Perfection (gel)
- puder prasowany Bell "2 Skin"
- kredka NYX milk
- perłowy cień Sleek PPQ Me,Myself and Eye
- różowy cień 120 LancrOne
- fioletowy cień EM "Mystic Nihgt"
- czarny cień Sleek PPQ Me,Myself and Eye
- błyszczyk Lily Lolo "Peachy Keen"
- kulki brązujące Glazel
- róż do policzków Mariza

A oto jak prezentuje się ów makijaż :)



4 komentarze:

  1. O MatKO O_o !!!!
    JEstem Pod wielkim wrażeniem !!
    Makijaż jest tak kobiecy i efektowny że trudno się nad nim nie zachwycać !!


    Czy ja wiem czy on taki "delikatny" ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to Ty wygrałaś konkurs na fb- mary kay- pokaż nam swoje usta??:) Bo te usteczka które masz obok notki " o sobie" właśnie tam widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że się podoba :) Tak to ja wygrałam i to moje usta :)

    OdpowiedzUsuń